"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 26 August 2014

Hubungi Saya

Terima Kasih kerana sudi mengunjungi blog kedai jue ini.

Sekiranya anda semua ingin mendapatkan produk Shaklee dari jue boleh terus sms atau whatsapp 019-9895564. InshaAllah akan direply secepat yang mungkin. Cara lain untuk mengoder barang Shaklee dari dengan jue adalah dengan cara di bawah:-

1) Melalui emel ke empayarmarlisha@gmail.com dan isikan details seperti di bawah ini:-

Nama Penuh:
Alamat Untuk Pos:
Nombor Telefon:
Produk Yang Dipesan:
Credit Card No & Exp Date (sekiranya ingin membuat bayaran via Credit Card):


Tunggu pengesahan dari jue dalam masa 24jam tau. 

2) Boleh isi maklumat dalam google document ini sahaja.

(under construction)

3) Untuk mendapatkan harga yang istimewa boleh sms/whatsapp jue terus ye
019-9895564 (Junaidawati)

Jue menggunakan khidmat poslaju untuk menghantar barang yang anda order dan ia mengambil masa dalam 3-4 hari bekerja. Selain itu, jue juga ada membuat direct order dengan Shaklee yang mana Shaklee akan terus pos/curier barang anda terus ke alamat anda. Juga mengambil masa dalam 3-4 hari.


Sekian, Terima Kasih:)




No comments:

Post a Comment