"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 16 September 2014

Artis Pun Makan Suplemen Shaklee



Di atas ini adalah video di mana Ashraff Muslim yang menceritakan tentang kebaikan produk Shaklee pada dirinya dan keluarganya.Sekarang Ashraf pun dah mula makan Vivix iaitu killer product dalam Shaklee. Alhamdulillah semakin ramai yang sudah mementingkan kesihatan dalaman untuk kekal sihat dan cergas.

Shaklee ni dah lama di pasaran dah hampir 60tahun. Sebab tu ia adalah produk yang berkualiti dan ternyata berkesan. Berdasarkan ramai yang berpuashati dan mendapatkan hasil yang positif setelah mengamalkan produk shaklee termasuklah artis-artis di Malaysia ini.

Jom kita jenguk artis mana yang suka dengan produk Shaklee nih, moga mereka sentiasa berolah kesihatan yang baik. Juga bagi mereka yang memang pengguna Shaklee moga2 kita semua beroleh ,manfaat dan kesihatan yang baik dengan produk ini.

Duta Terlajak Lariss pun minum ESP, Terbukti kan ESP memang power hehe

Suplemen penting untuk semua terutama bagi mereka yang mementingkan kesihatan tubuh Badan

Jeniffer Lopez kekalkan Kemudaan dengan Vitamin E Complex

Rita bagi mealshakes pada anak-anak kesayangan dia, sayang betul Rita kat anak dia kan, apa sahaja untuk kebaikan anak pasti tak akan Rita ini sia-siakan

Vivix untuk kekalkan tenaga Rita Rudaini yang sentisa sibuk dengan aktiviti harian, manakala Vitalea untuk cukupkan sumber mineral dan zat alian dalam badan. Omega plak diambil untuk menjaga kesihatan jantung dan tahap kolestrol dalam badan.

Yasmin amalkan Shaklee set menyusu untuk memberi susu sepenuhnya pada anaknya 

Itulah serba sedikit mengenai artis-artis yang menggunakan suplemen Shaklee. Masing-masing mementingkan pengambilan vitamin untuk mencukupka keperluan vitamin yang memang perlu ada dalam tubuh badan setiap manusia. Moga-moga anda di luar sana pun teruja untuk menggunakan suplemen kesihatan pada tubuh badan kita semua.



No comments:

Post a Comment