"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 26 August 2014

Seminar Resepi Kejayaan & Kekayaan dan SEO


Baru ada masa peluang dan masa nak update blog, jue nak kongsikan pengalaman pergi ke Seminar Resepi Kejayaan dan Kekayaan yang jue pergi hari minggu lepas. Memang sungguh seronok dan teruja pergi menimba ilmu untuk menjadi orang yang berjaya dan kaya. Bukanlah nak kaya duit semata-mata, tetapi kaya segala-segalanya, siapa yang tak nak menjadi kaya tetapi biarlah ia berlandaskan syariat Islam. Intpati dalam seminar resepi kejayaan ini adalah kunci setiap kejayaan dalam perniagaan. Syukur alhamdulillah diketemukan dengan master yang begitu caring terhadap anak cucunya. Sanggup berkongsi pengalaman dan rahsia atau resepi untuk berjaya mencapai misi dalam perniagaan. 


Seminar Resepi Kejayaan & Kekayaan
Apa yang dikongsikan di sini adalah setiap apa yang inginkan mestilah diiringi dengan niat yang betul, ada matlamat atau misi, selain itu minat juga penting. Yelah kan kalau xda minat macamana nak buat kan? Apa yang dirumuskan sepanjang menimba ilmu di seminar, minat, matlamat dan misi itu adalah kunci kejayan dalam pemasaran perniagaan. Semua jue nak sematkan dalam hati dan bukan nak tengok orang lain je yang berjaya malahan jue sendiri perlu menggerakkan diri ini untuk bersikap bersungguh-sungguh dalam mencapai impian.Sesungguhnya jue lakukan ini semua kerana memang Shaklee pilihan utama dan ia merupakan kaedah MLM yan sangat adil. Xperlu cari orang pun tetap dapat bonus juga. Hanya melihat pada sales jualan, tetapi jika anda ada downline yang aktyif, ia adalah bonus yang sangat besar dan boleh melonjakkan diri anda menjadi sebaris master-master yang telah berjaya. 


Mehla berkenalan dengan mak shaklee jue dan juga nanny shaklee.
                                     
                                           Sr sup Roziah Muhammad
                                             (mummy Shaklee)

















 
Master Fazliana (nanny) dengan En.Muhammad Firdaus Azizi(SEO konsultan)


Ini dah tentula tuan punya blog ni haha jue lah tu. Nervous gila kena tanya.
Dah abis part seminar resepi kejayaan dan kekayaan kita terus ke panduan tentang SEO. Haa yang ni memang sangat tinggi nilai ilmunya. Bukan apa dari jue yang main redah je dalam buat blog sekarang ni dah tahu selok belok berblogging dan belajar tentang SEO. Sangat manis kenangan di sini sebab jue rasa ianya berguna sangat untuk jue memahirkan diri berblogging. Kalau korang semua teringin berblogging menuntutlah ilmu ye, kalau buat sendiri memang susah nak mahir. Alhamdulillah ju rasa sangat-sangatlah berpuas hati dengan seminar ni. Best giler lah, sebab lepas belajar ni semangat berkobar-kobar untuk berblog. Satu lagi nilai ilmu yang amat berharga adalah cara untuk menjadikan blog kita lebih professional dan lebih berkualiti. Alhamdulillah dan ribuan terima kasih kepada Master Fazliana yang bersusah payah menganjurkan seminar seperti ini. Rasanya jika ada peluang jue ingin pergi lagi menghadiri seminar-seminar yang meningkatkan nilai motivasi dalam diri.Jom kita layan gambar semasa seminar SEO pula.
Me dan Cie
Me dan Mater Fazliana
Ingin Berjaya sepertinya

Nak warna sama boleh? 

Amboi sukanya anak mama joget
PeACE
        Rasanya tu jelah kot yang jue dapat kongsikan semas menghadiri seminar resepi kejayaan dan panduan seo dan berblog. Memang best sangat dapat menimba ilmu yang bukan senang-senang diadakan ini. Semoga ianya memberi manfaat kepada diriku ini dan semoga jue juga dapat mencapai impian yang ada dalam kamus hidup jue ini. Doakan ye kawan-kawan, jue juga mendoakan agar kita semua menjadi orang yang berjaya dan sentiasa positif. Amin Ya Rabbil Al Amin.

Salam ceria ^^
Junaida Watie
0199895564

                                


No comments:

Post a Comment