"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 11 December 2014

Promosi Besar-Besaran Set Kecantikan

Bertuah sungguh Promosi Akhir Tahun ni. Gempak sales Set Kecantikan punya. Yang menyedihkan dan menggembirakan sebab Kolagen Shaklee bakal tidak dikeluarkan lagi selama setahun dek kerana pendaftaran baru yang memakan tempoh lebih kurang hampir setahun untuk dikeluarkan semula. 

Tinggal 20hari je lagi anda boleh dapatkan Kolagen asli Terbaik dari Shaklee ini kerana selepas itu anda kena tunggu setahun untuk dapat semula kolagen ini.

Namun dengan baik hatinya Shaklee bagi promosi kepada pengguna-pengguna tegar kolagen shaklee untuk grab banyak-banyak dengan harga yang murah gila bagi yang jadi ahli Shaklee. Yang belum jadi ahli harga akan murah jika anda grab 3 kerana akan dapat 1 percuma. WOW! ni kalau nak 6 dapatlah PERCUMA 2!


Kenapa perlu grab Kolagen pada bulan ini sahaja?

- Kerana tahun depan kolagen akan buat pendaftaran yang baru, dan ia memakan masa hingga setahun untuk dikeluarkan semula. Jadi tahun depan dah xleh dapatkan kolagen, jadi sebab itulah harus menyimpan stok anda bagi yang tegar menggunakannya. Nampak tak yang Shaklee betul2 mengikuti prosedur pengeluaran yang betul, sesetengah produk keluarannya cepat tetapi adakah terjamin dari segi kelulusan segala pihak termasuk KKM, Jakim, dan seangkatan dengannya.


Yang menggempakkan Promosi Kolagen hadir bersama-sama vitamin kecantikan yang lain iaitu Vitamin C dan juga Vitamin E Complex. Ya Allah memang rezeki buat bulan ini semua yang daku amalkan dapat harga lebih murah berbanding biasa. Maklumlah daku kan ahli dapat harga yang jauh lebih murah berbanding mereka yang lain.Dahle jimat beratus-ratus.. aduhai rugi betul mereka yang xjadi ahli shaklee lagi.


Beli 6 botol Vita e dapat free Membership..
Kolagen dalam badan mula berkurang apabila usia mula mencecah 25tahun dengan pengurangan 1.5% setiap tahun. Dengan kemerosotan kolagen semulajadi setiap tahun ditambah pula amalan diet yang tidak seimbang serta pencemaran telah mempercepatkan lagi proses penuaan sebelum usia.


Ingat ye kolagen terbaik adalah kolagen yang hanya mengandungi molekul-molekul yang paling ringan sahaja iaitu hanya 1000mg dalton. Dan kriteria-kriteria itu dimiliki dalam kolagen sisik ikan merah ini. Satu lagi nak bagitau kolagen yang terbaik biasanya daripada haiwan. Dalam buah-buahan juga ada kolagen tetapi kolagen haiwan lagi terbaik terutama dari sisik ikan merah. Jika korang ragu-ragu boleh search di google ye. 


Ciri2 Terbaik Kolagen


1.Kolagen dalam bentuk makanan/minuman lebih baik berbanding kolagen yang disuntik. Ini untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.


2.Saiz molekul kolagen sekurang-kurangnya 1000 doltan dan ke bawah. Ml-crofine size membantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel dan memberi kesan yang lebih cepat.


3.Kolagen yang mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.


4.Kolagen yang mempunyai antioksidan tinggi untuk mengurangkan kesan Pra-Penuaaan.


5.Kolagen yang mempunyai elemen Vitamin B untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.


6.Kolagen jua penting untuk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamina untuk kesihatan sendi.


7.Kolagen yang mempunyai bahan yang merangsang pembentukan Asid Hydraulic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.


.8.Kolagen yang selamat dan tidak bertoksin.


Buat pengetahuan semua, ciri-ciri pemilihan kolagen terbaik memang ada pada kolagen Shaklee, sebab itulah jue memilih untuk mengamalkan kolagen shaklee kerana ia semulajadi dan pemprosesan dijaga rapi agar tidak memusnahkan struktur asal kolagen tersebut.


Anda semua harus bijak memilih kolagen sendiri jangan terpedaya dengan kolagen-kolagen yang tidak mempunyai kriteria-kriteria kolagen terbaik dan asli ok.


Berminat nak order Kolagen sekarang?


Boleh Hubungi Junaida Watie 019-9895564 segera dan se,estinya service tip top untuk anda :)


Hubungi Jue OKey :)



 

No comments:

Post a Comment