"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 3 December 2014

Promosi Cantik Berganda

Salam Sejahtera..


Kita dah memasuki bulan disember 2014, ini maknanya lagi beberapa hari je lagi kita akan melangkah tahun 2015. Cepat benar masa ini berjalan kan? Sesungguhnya masa itu sangat berharga bagi mereka yang tahu mengendalikannya. 

Sebenarnya entri kali ni memang sangat best sebab jue nak cerita pasal Promo Berganda Set Kecantikan Shaklee. Kenapa Promo berganda? Sebab bulan ini ada 2 jenis vitamin kecantikan yang boleh kita dapat harga Promo dengan syarat membeli 6 botol vitamin tersebut kerana kita akan dapat 1 botol vitamin percuma. Vitamin apala tu ye..hihi tentulah Vita C Plus dan Vita E complex. 



Bukan itu sahaja, Boleh beli 2 dengan penjimatan 5%. Tak ke best tu. 


Beli 6 Percuma 1. Jangan Lepaskan Peluang Keemasan harga runtuh!
 

Beli 2 dapat pula 5% off, memang jimat. nak lagi jimat jadi ahli lagi double jimat 

Kenapa Vita C Plus dan vita E complex Shaklee tergolong dalam set cantik? Jom klik sini sebab kat entri ni ada cerita pasal kelebihan menggunakan vita E complex dan vita C plus Shaklee.

Istimewa buat ahli Shaklee, korang boleh dapatkan dengan harga yang lagi murah, yang penting contact upline atau pun guna id sendiri untuk mendapatkan set cantik ini. 

Jue pula sebagai penggemar set kecantikan Shaklee memang xkan lepaskan peluang keemasan ini untuk menggunakannya, maklumlah vita c bukan bagus untuk kulit licin dan glowing sahaja malah ia memang terbaik untuk kesihatan jue. Melancarkan sistem peredaran darah, mengandungi kolagen yang boleh bentuk sel baru utnuk kulit rosak, juga sebagai antibodi dalam badan kita.

Vita e complex pula sangat sesuai bagi mereka yang mempunyai parut jerawat yang teruk. Yang muka berkawah pun boleh rawat inshaAllah dengan penggunaan yang konsisten. Bukan itu sahaja, ia sangat baik untuk menjaga kesihatan jantung, membanyakkan sperma lelaki(menyuburkan), juga sebagai antioksida yang kuat untuk melindungi kita dari penyakit.

Jadi korang semua jangan lupa untuk dapatkan Set Kecantikan double Promo ini hanya pada bulan ini sahaja. 

Boleh hubungi Jue di sini: 

Junaida Watie (019-9895564)



atau boleh hubungi Sid terdekat anda di sini :





No comments:

Post a Comment