"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday 8 November 2014

Kalau Aku Kaya!




Mmm kali ni entri mengenai apa yang jue akan buat jika jue kaya. Alahai memangla best kaya, kalau kaya macam-macam ju nak buat.

First sekali dah tentulah ingin menunaikan impian dalam VB jue.Antara list yang ada dalam VB jue tu adalah :
- Membantu ibu ayah untuk mengerjakan haji/umrah dari segi kewangan.
- Sedekah pada yang memerlukan
- Income setiap bulan maintain atas rm10k.
- Kebebasan kewangan ( xnak ada hutang lagi)
- Memiliki kereta idaman iaitu Honda Stream model Terbaru
- Coordinator Februari 2015
- Master sebelum Januari 2015
- Dapat membeli apartment di Anggerik Villa.

InshaAllah kalau jue kaya memang segala yang diimpikan ini memang nak ditunaikan.


No comments:

Post a Comment