"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 10 November 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Hari seronok bila tiba-tiba je jue dapat whatsapp dari seorang ahli shaklee juga. Bertanyakan tips bagaimana jue boleh kekal menjadi pengedar shaklee walaupun shaklee selalu difitnah dan diviralkan dengan maklumat yang tidak betul tentang produk shaklee. Dan satu lagi soalannya adalah bagaimana muka jue boleh jadi gebu dan licin. Ini dia kata ye bukan jue kata hihi.

Terima kasih sis atas soalan dan pujian yang diberikan. InshaAllah jika kprang semua konsisten amik kolagen shaklee pasti dapat kulit yang licin dan sihat juga.


Jadi, soalan pertama tu jue dah beri jawapan padanya, dan soalan kedua tu jue bagitau jelah ape produk yang jue konsisten guna. Xtinggal2. Produk jue amik adalah set kecantikan dan set kurus. Itu je yang jue maintain guna sekarang. Xperlu nak tambah set kesihatan sebab dalam set kecantikan dn kurus dan ade nutrisi yang sihat untuk dalaman.

Jadi hari ni jue nk letak beberapa testimoni shaklee collagen sebenarnya, lari tajuk pula hihi. Bukan ape nak kongsikan kegembiraan setelah dapat whatsapp yang menyatakan kulit jue nampak licin. Ada kaitan dah tentu sebab jue sendiri pun amalkan kolagen shaklee.

Ni mukaku setelah maintain makan kolagen shaklee, sebelum ni pelbagai kolagen dah guna tp xdelah best macam kolagen shaklee.
Muka jue sebelum tu inshaAllah nanti jue tunjuk sebab dalam phone ninxda gambar lama semua gambar yang dah amal kolagen..maklumlah phone baru jek beli sb phone lama buat hal. Xkisah la yg tu sebab fokus utama nak tunjuk keberkesanan shaklee collagen ni je.

Kat bawah ni ada testimoni dari customer2 shaklee
yang dah lama konsisten kolagen shaklee.








Ok rasanya tu je testimoni buat kali ini. Jangan lupa tau kalau nak kulit lebih gebu dan licin korang kena cari kolagen shaklee yang dah nyata selamat, halal, semulajadi dan berkesan ini. Boleh whatsapp jue 0199895564 untuk konsultan produk.





No comments:

Post a Comment