"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 7 November 2014

Kereta Idaman Hatiku

Bercakap pasal kereta idaman memang setiap orang ada kan? Termasuklah orang yang tengah menulis nie hehe. Pernah dulu jue suka BMW, tapi citarasa tu dah berubah pulak dan inginkan sesuatu yang lebih exstream dan lebih besar untuk 1 family. Dulu bujang smartlah naik BMW, sekarang rasanya minat dan impian memang nak kereta Honda Stream. Kalau boleh nak yang baru berwarna hitam. Hitam itu kan menawan dan sentiasa nampak baru walaupu  dah lama guna.

Model Baru Honda Stream

Smart dan sederhana mewah

Moga impian memiliki kereta idaman ini termakbul
Jue percaya tidak mustahil untuk jue dapatkan kereta ini dengan berkat kegigihan dalam Shaklee. Apa yang penting sekarang jue memerlukan kekuatan dan usaha yang lebih untuk mendapat car bonus dari Shaklee. Bila syarat untuk dapat car bonus termakbul inshAllah impian untuk memiliki kereta idaman jue ni bakal termakbul.

Korang macamana pula? Jangan sesekali kita fikir kita xmampu kerana bila kita fikir macam tu kita jadi malas nak berusaha. Kehidupan pun masih ditakuk lama xnak berubah. 

Jom kita berubah supaya setiap di antara kita beroleh impian yang kita kejarkan. Segalanya mungkin jika kita usaha keras dengan Shaklee. Segalanya mudah jika kita bertindak maju ke hadapan tanpa menoleh dan berundur lagi ke belakang.

SEKIAN, 
Junaida Watie
Agen Shaklee yang punya Impian Besar 
019-9895564
sid 930073 
Visit My ig : Duta Langsing dan Cantik


2 comments: