"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday 1 November 2014

Pengedar Shaklee di Kajang dan Semenyih

Salam dan selamat pagi. bertemu kembali dalam bulan yang baru, hari baru, dan tentunya ada di antara kita yang memasang impian baru. Tak kisahlah apa-apa pun impian kita, yang penting hari-hari kita mesti positif dan ceria. Jangan biarkan kesedihan menguasai diri. 


Entri kali ni jue nak beritahu semua pembaca-pembaca blog saya yang jue adalah seorang Pengedar Sah Shaklee di Malaysia. Jue tinggal di kajang, jadi kawasan sekitar Kajang dan Semenyih yang berdekatan jue COD sendiri akan buat penghantaran ke rumah secara percuma. Untuk mereka di luar kawasan ini jue akan menggunakan khidmat PosLaju Malaysia. Dalam masa 1-4 hari barang akan sampai. Biasanya dua hari emmang dah sampai.

Hai saya Pengedar Sah Shaklee Di Selangor

Jadi bagi anda yang berminat untuk memliki Produk Shaklee bolehlah menghubungi Jue pada bila-bila di talian 019-9895564 melalui sms/whatsapp/viber/wechat dan lain2. Boleh juga pm jue di FB Junaida Watie dan FanPage MarlishaHealthNBeauty. Selain itu, anda juga boleh berhubung dengan jue di Instagram.


Buat pengetahuan anda, jue juga pengguna tegar Shaklee sepenuhnya, jadi jue yakin bahawa produk ini sangat selamat untuk digunakan. Ia Halal, Selamat, Berkesan dan Semulajadi untuk digunakan. Sudah lebih 55tahun Shaklee bertapak dalam pasaran, Ujian klinikal yang dijalankan berkali2 membuktikan bahawa Shaklee sangat selamat. Lagipun bahan-bahan yang digunakan adalah bahan semulajadi. 


Antara Set Kesihatan Shaklee yang jue ada :


1) Set Kesihatan Umum
2) Set Kesihatan Wanita
3) Set Kesihatan Lelaki
4) Set Kecantikan Sihat
5) Set Pelangsingan Sihat
6)Set Kesihatan Sendi
7) Set Detox
8) Set Kawalan Alahan
9) Set Penghadaman Sihat
10) Set tambah Darah
11) Set Kurangkan Tekanan Darah
12) Set Kawalan Gula
13) Set Kesihatan Jantung
14) Set Ibu Hamil, Menyusu dan Berpantang
15) Set Kesihatan dan Pintar Kanak-Kanak

Junaida Watie
SID 930073
019-9895564




No comments:

Post a Comment