"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 13 November 2014

Produk Kesihatan Rambut Semulajadi

Bagaimana anda menjaga kesihatan rambut anda? Produk rambut di pasaran sekarang belum tentu selamat kan? Kebanyakkan semua bercampur bahan-bahanya belum tentu selamat daripada bahan kimia. Tahukah anda bahan kimia amat bahaya pada kulit manusia? Jadi kita perlu bijak memilih pembersih rambut yang selamat dan menyihatkan rambut. 

Hari ni jue nak memperkenalkan produk kesihatan rambut yang semulajadi dari Shaklee yang jue sendiri baru aje guna setelah timbul kesedaran supaya untuk menggunakan yang semulajadi sahaja. Jom kita berkenalan dengan produk untuk rambut sihat yang jue guna ni.

Revitalizing Shampoo

Revitalizing Shampoo

Ia berfungsi untuk membersih dan memulihkan lantunan dan sinaran muda. Ia mengandungi sistem pembersihan yang patent-pending. Diformulasikan dengan humectants dan protin berasas sayuran untuk kutikel rambut yang licin.

Ia juga mengimbangi kulit kepala dan menyemai rambut dengan humectant, membantu mengurangkan kusut dan mengekalkan imbangan kelembapan dan kilauan.
Setiap kegunaan membuat rambut nampak dan rasa:
  • Bersih - Menanggalkan minyak berlebihan, kotoran dan produk dandanan.
  • Kuat - Tidak menanggalkan kelembapan penting, jadi kutikel rambut sentiasa licin dan tahan dari rosak, walaupun dalam keadaan basah.
  • Lantunan - Anti-statik dan tidak mengering jadi rambut mengekalkan flet dan daya tahan semulajadi.
  • Menyegarkan- menampilkan Scalp Health Complex untuk menenangkan dan melembapkan, membuat kulit kepala rasa selesa dan bertenaga.
Lightweight Conditioner

Lightweight Conditioner

Ia berfungsi memulihkan tekstur dan kekuatan dan membantu mencapai volume dan kondisi optimum.
  • Ringan - menyuburkan dan melindungi rambut tanpa memberatkannya, supaya ianya boleh digunakan setiap hari.
  • Bebas Kusut - Pelembap ringan melicin dan mengasingkan rambut, supaya sikat anda bergerak dengan mudah, didalam keadaan basah atau kering.
  • Mudah diurus - Agen kondisioner semulajadi melembutkan rambut dan meghapuskan statik untuk pengendalian mudah dan penggayaan.
  • Volum - meningkatkan kekuatan rambut dan kilat dan membantu menebalkan rambut halus untuk lebih body dan lantunan.
Lightweight Conditioner, menampilkan Scalp Health Complex, menyerap kutikel rambut untuk mengekalkan imbangan PH dan hidrasi kulit kepala. Ramuan bersumberkan tumbuhan membantu memberi volume dan penstrukturan semula permukaan bilah rambut supaya ianya kelihatan dan rasa:

Dan ada lagi satu yang jue suka sangat adalah 


(Serum) Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Produk yang paling penting dalam Sistem Penjagaan Rambut ProSanté ialah Nourishing Scalp Treatment yang mengandungi tahap Scalp Health Complex eksklusif kami yang paling tinggi. Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang factor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala.

  • Vitamin antioksida iaitu A dan E, dan juga Koenzim Q10melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran.
  • Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda.
  • Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya
  • Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak
Perbezaan Shaklee

ProSanté ialah Nourishing Scalp Treatment merupakan formula esklusif yang mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambut secara semulajadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada istem Penjagaan Rambut ProSanté.


Ok setakat ni jue baru cuba 3 item produk rambut lain sahaja. Yang lain2 tu belum try lagi tapi yang pastinya dah tentulah semua produk kesihatan rambut Shaklee ini selamat digunakan.


Yang lain-lain boleh tengok di sini ya... Produk Penjagaan Diri dan Kecantikan


Sekian itu je info yang jue nak bagitahu, apa-apa pun pastikan anda memilih produk sihat yang semulajadi, selamat daripada kandungan merbahaya. Baik untuk melindungi diri daripada penyakit. Mengelak lebih baik dari mencegah tau.


Untuk mencuba boleh hubungi 


Junaida Watie
Sid Shaklee yang aktif dan berilmu
930073
Whatsapp/sms 019-9895564
Nak berkenalan pun boleh di IG Duta Langsing dan Cantik









No comments:

Post a Comment