"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 12 November 2014

Set Bersalin Moden Terbaik

Selalunya bila hampir melahirkan bayi, tentu ramai ibu-ibu hamil yang mencari set apa yang sesuai dan diyakini selamat untuk gunakan semasa berpantang nanti kan? Jadi, untuk mencari set bersalin terbaik, anda perlu servey juga keselamatan dan keberkesanan terhadap tubuh badan anda. Jangan main redah je beli set bersalin, takut nanti kita yang kerugian dari kewangan dan kesihatan. 

Ibu Berpantang yang Nak sihat kena ambil Nutrisi Semulajadi

Pada jue, set bersalin yang terbaik datangnya dari ramuan yang tulen, berkualiti, selamat, halal, dan yang penting ia berkesan menyihatkan tubuh badan si ibu lepas bersalin. Set bersalin yang menjadi pilihan hati jue adalah Set Bersalin Shaklee. Ia moden sebab hanya berbentuk pil atau tablet yang semulajadi. Tiada langsung bahan kimia yang diletakkan. Selain itu setiap jenis tablet telah melabur lebih $30juta untuk menjalani ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Secara ringkasnya mengenai Set Bersalin moden yang ada adalah Vitalea, B complex, Sr Vita C Plus dan Zink.


Penuh Nutrisi untuk ibu lepas bersalin yang sangat banyak memerlukan vitamin dalam badan.

Ibu yang baru lepas bersalin kehilangan banyak darah, jadi Vitalea Iron Formula perlu diambil agar darah hb ibu tidak turun. Selain itu, Vitalea akan mencukupkan segala nutrisi dan zat besi yang diperlukan oleh setiap ibu lepas bersalin.


Sr vita-C Plus pula, memberi imun yang lebih kuat agar kesihatan ibu terjaga semasa berpantang. B-complex pula boleh melegakan stress dan kemurungan ibu dalam berpantang akibat dari kepenatan siang malam menyusu dan menjaga bayi. Cubalah b complex ni ia memang sangat berkesan.
 

Ibu Berpantang memang digalakkan ambil B complex untuk redakan stress dan kepenatan


Dan Zinc complex pula boleh membantu luka bersalin normal dan ceaser cepat baik. Fungsinya seperti yang kita dapat dengan memakan ikan haruan hidup2..aiyaak yang ni memang jue xsanggup. Rela jue telan zinc complex untuk merawat luka bersalin tu..


Haa rasanya itu je yang ada dalam set asas Bersalin Shaklee yang moden ini. Jika ingin lebih nutrisi boleh tambahkan dengan Esp Shaklee, Alfafa (untuk ibu menyusu), ostematrix (untuk tulang dan gigi yang kuat, juga sebagai pengganti minuman susu). Oleh itu, jangan lupa memilih hanya yang semulajadi dan berkesan. Ini untuk kesihatan jangka masa panjang kita juga. Kesihatan harus diutamakan.

Jika ingin mencuba dan mendapatkan set ibu bersalin moden ini anda boleh berhubung dengan Jue di talian 019-9895564. Boleh whatsapp, kol, ataupun sms. nak tengok di IG pun boleh hanya klik di sini





No comments:

Post a Comment