"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 18 November 2014

Matlamat Dalam Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Bila bercerita mengenai matlamat hidup, jue pasti semua orang mempunyai matlamat masing-masing. Begitu juga jue juga mempunyai matlamat dalam hidup terutama dalam bisnes yang jue ceburi.


Jue masuk Shaklee mulanya xde matlamat pun sebab yang utama hanya untuk sihatkan diri dengan suplemen nya yang hebat. Tetapi setelah rasa keberkesanannya tergerak hati nak share kebaikan dengan semua orang dan akhirnya ju terus terjebak menjadi pengedar yang aktif. Jadi pada yang minat dan suka dengan produk Shaklee boleh berhubung dengan jue ye.
Ok Matlamat utama jue dalam Shaklee adalah sudah tentu untuk berjaya.



Berjaya Menjadi Seorang Master Coordinator pada 2016 adalah Matlamat utama 
Semua SID pasti mengimpikan untuk sampai ke tahap ini. Selain itu, matlamat jue dalam Shaklee akan jue listkan di bawah ini agar mudah untuk menjadi rujukan bat jue dan korang2 yang sudi membaca blog jue di sini.

Membina Sebuah Empayar yang Kuat Dalam Team Empayar Marlisha

  1. Menuju master Coordinator pada end of 2015
  2. Membina kumpulan yang kukuh dalam Empayar Marlisha Team
  3. Membantu Ramai lagi insan yang ingin sihat, cantik dan langsing.
  4. Ingin Merasaai nikmat hidup tanpa bebanan hutang.(Bebas Kewangan)

Apa yang diharapkan semoga jue dapat mencapai target matlamat ini secepat yang mungkin inshaAllah dengan izinNya jua. Ameen.

Mari Bersama Team Kami sama-sama Menuju Misi untuk Berjaya


  

No comments:

Post a Comment