"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 27 November 2014

Set Kesihatan Kanak-Kanak Shaklee



Salam sejahtera dan assalamualaikum buat semua, hari ni jue nak berkongsi perihal kesihatan anak-anak. Pernahkah anda memberi mereka nutrisi yang sihat untuk mereka membesar lebih baik dan pintar? Jika anda belum pernah anda perlu melakukan sesuatu untuk mereka demi menjaga kesihatan mereka di masa-masa yang mendatang.

Kanak-kanak Sihat adalah Kanak-kanak yang cukup nutrisi dalam badannya


Dalam Shaklee terdapat Nutrisi yang baik untuk si manja anda membesar dengan sempurna. Nutrisi yang dimaksudkan adalah yang paling glamour sekali di abad ini iaitu Mealshakes, Chewable Vita C Plus, dan juga Omegaguard.


Nutrisi Terbaik Shaklee
                                        
Imun Kuat dengan Chew Vita C Plus Shaklee

Kenapa ju katakan nutrisi ini sangat bagus untuk anak anda? Kerana ia mengandungi pelbagai khasiat dan manfaat untuk kesihatan yang lebih baik buat anak kita. Bayangkan anda kini digelumang dengan masalah kesihatan anak-anak seperti kerap demam, selsema, mengalami sembelit yang teruk, ekzema, kulit beruam, masalah autisme, kurang fokus di sekolah, kurang selera makan dan banyak lagi. Jue pasti ramai antara kita yang anak mereka mengalami masalah ini masih belum memberi anak khasiat yang sihat.

Sebab Perlu Beri Mealshakes pada anak anda.
                                   

Keistimewaan Mealshakes
MEAL SHAKE


Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak

- Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
- Rendak lemak dan rendah glisemik
- Sumber protein dan kalsium
- Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... 

Ibu menyusu yang mahu menguruskan            badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan  seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan  Warga tua

Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap. 


OMEGA GUARD

Meningkatkan sistem imun tubuh kanak-kanak (selesema, demam kurang inshaALLAH) Kesihatan sistem kardiovascular (jantung, arteri, salur darah yang sihat)
Membantu merawat eczema. 

Omega Guard ni bagus kalau nak kulit cantik tau ;-)

DHA dan EPA dengan untuk perkembangan minda kanak-kanak.

Disyorkan untuk kanak-kanak hyperactive dan autisme

Dan banyak lagi sehingga mereka dewasa 

Cara beri anak makan Omega Guard?

•Jika anak belum pandai mengunyah atau anda sendiri kurang yakin, boleh potong/pecahkan dan sudukan terus pada anak atau campur dalam makanan dan minuman mereka. 


CHEWABLE VITA-C

Menguatkan Fungsi Imunisasi.

Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.

Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan

Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat

Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

Janganlah kita biarkan anak kita menderita kerana sembelit, demam yang kerap, kurang selera makan, ekzema, autisme berlarutan. Rawatlah mereka dengan cara yang lebih selamat untuk anak-anak anda.

Ikuti kisah anak jue yang amat memerlukan mealshakes dan vitamin c untuk sihat. Kenapa dan mengapa mealshakes sangat penting buat mereka.

Anda juga boleh membaca segalanya tentang mealshakes dan testimoni di sini.

Hubungi jue di sini
Junaida Watie019-9895564atau di IG
http://instagram.com/duta_langsing_dan_cantik






No comments:

Post a Comment