"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday 28 September 2014

Sukaneka Pasti As Syakirin 2014

Hari ni seronok sangat tengok iris bersukan. Xsangka betul anak mama ni kuat juga larinya. Sekejap betul masa ni berlalu hingga mama xsedar iris dah besar, boleh berdikari sendiri, pandai berkawan, pandai membaca, pandai bawa diri( bila ada  mama manja terus xtau wat apa haha).
Jadi hari ni mama nak rakamkan semua kenangan siang tadi dalam blog. Dulu xpandai buat blog, semua rakam dalam gambar koleksi peribadi je apa-apa peristiwa pun. Kali ni dah suka menulis dalam blog ada je idea-idea nak tulis dan nak buat kenangan serta untuk dikongsikan dengan pembaca blog.
Jom tengok gambar-gambar yang sempat dirakam tadi. Memang happening sungguh, cikgu-cikgu dan ibu bapa pun turut serta main.
Pendek kata memang meriahlah juga aktiviti sukaneka tu. Semoga anak-anak mama membesar dengan sihat dan cergas selalu. Mama akan berikan apa saje asal anak2 mama sentiasa dapat hidup sihat. Ameen..
Senyum Simpul Anak Mama :)
Tudung tu mama dah betul pun kedepan balik
Rumah Biru Laut 
Yess Anak mama menang !
Papa Lambat Sampai ..
Dapat Hadiah 
Adik pun nak main sama
Rahsia tersurat dan tersirat
Lica pun nak hepi dan selfie juga
Lari jangan tak lari hehe

No comments:

Post a Comment