"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 30 September 2014

Pengedar Shaklee Kajang dan Semenyih

Salam Sejahtera

Hai semua apa khabar korang hari ini. Moga kita semua berada dalam keadaan yang baik dan sihat hendaknya. 

Di sini jue  nak beritahu yang jue adalah Pengedar Shaklee yang Sah dan Sangat Prihatin dengan masalah kesihatan semua pelanggan-pelanggan jue. Jadi bagi sesiapa yang pernah menjadi pelanggan jue mesti jue akan guide sepenuh hati cara pemakanan. Niat jue hanya satu ingin membantu anda semua kerana Allah. Nak tengok semua orang sihat, cantik, kurus, dan bagi yang ingin menjana pendapatan Shaklee sudah tentu jue niatkan untuk sama-sama membawa mereka ke arah kejayaan. Selagi korang di bawah tanggungjawap jue selagi itulah jue bertanggungjawap untuk membantu anda sehabis daya yang boleh. 

Antara kelebihan jue sebagai Pengedar Shaklee adalah sentiasa memastikan stok-stok vitamin dan suplemen minuman sentiasa ada bagi mengelakkan pelanggan menunggu lama. Buat pengetahun semua, sekiranya korang menjadi ahli di bawah rangkain Empayar Marlisha ini, akan juga akan diberi perhatian dan di beri garis panduan untuk berjaya. Ianya khas buat mereka yang komited dan serius untuk berbisnes sahaja ye. Bagi panduan pengambilan produk jue sediakan di group yang berasingan.

My Upline : Kami Berusaha Untuk Berjaya Bersama Anda Yang Komited Menjana Pendapatan Bersama Shaklee

Bersama Nanny @ Master Fazliana Jamil Yang sangat yang banyak memBeri Tunjuk Ajar

Pastikan Anda Bersama-sama Leader-leader Shaklee yang bertanggungjawap membawa anda ke arah Kejayaan dalam Bisnes Shaklee

Sekiranya ingin produk Shaklee seperti:
Set Ibu - Hamil, Berpantang dan Menyusu
Set Kecantikan Kulit
Set Pelangsingan Badan
Set Resdung
Set Sendi
Set Keihatan Umum
Set Anti Penuaan
Set Lelaki
Set Wanita
Set Migrain
Set Diabetes
Set Kanak-Kanak
Set Anemia
Ser Asthma/sinus
Set Kolestrol
Set Buasir
Set IQ
Set Alzheimer

Dapatkan Konsultan Percuma dar saya;

Junaida Watie
Marlisha Health N Beauty
http://www.empayarmarlisha.com/

p/s :Sekiranya anda mendapat harga mendapat harga suplemen yang harga nya lebih murah dari harga pasaran dan ahli sebaiknya cek label dan tanya tarikh luput vitamin tersebut. hati-hati dengan pengedar yang menjual dengan harga terlajak murah ye :)









No comments:

Post a Comment