"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 12 September 2014

Rahsia Sebotol Vivix Sebagai Antioksidan Yang Kuat


Selalu dengar nama Vivix? Pastinya ada yang belum familiar kan, namun bagi golongan yang mementingkan kesihatan dan kecantikan sudah tentu tidak perlu diperkenalkan lagi apakah Vivix itu. Ia didatangkan melalui botol yang comel dan mempunyai isi yang sangat luar biasa Hebat! Namun harus diingat tiada Kuasa yang lebih hebat melainkan Allah Taala. Apa pun, ia memang sangat membantu ramai manusia di dunia untuk mendapatkan kesihatan yang baik. 

Bukan calang-calang Vivix ini kerana ia merupakan Suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No.1 suplemen makanan di Amerika.

Ramuan Khas digunakan Untuk Menghasilkan Antioksidan dan Manfaat lain Yang Sangat Baik Untuk Kesihatan Manusia
Di dalam satu penemuan utama kajian klinikal menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu. Di dalam Kajian Makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme utama penuaan pada tahap sellular iaitu;-

1) Melindungi dan membaiki sellular DNA.
2) Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
3) Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
4) Melambatkan pembentukkan protin ACE (advanced glycation end products)

Selain itu, ia juga membantu memelihara Kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

Apa Yang Membuatkan suplemen Vivix ini Begitu Unik dan Hebat?

Sudah tentulah kerana bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Vivix ini adalah dari sumber-sumber yang semulajadi iaitu totally daripada tumbuh-tumbuhan yang tiada bahan peras, campuran bahan kimia atau bahan-bahan terlarang. Mereka hanya menggunakan 4jenis buah-buahan yang mempunyai kandungan antioksidan yang kuat. Buah-buahan yang dimaksudkan adalah:-

  1. Muscadine Grape (Anggur Muskad) - Anggur hebat ini kerana ia merupakan satu-satu anggur yang mempunyai 20 kromosom berbnading anggur biasa yang hanya mempunyai 19kromosom,  
  2. Purple Carrot (Lobak Ungu) - sumber Terbaik vitamin A, dan mengandungi phytocimia. Juga mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang mustajab. Ia bertanggungjawap pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. 
  3. Elderberry - berkesan dalam mengubati simptom flu(selsema), terutama sekali influenza B.
  4. Polygonum Cuspidatum - mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan suplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan China,
Hanya 4jenis buah ni je yang digunakan, Hebat kan. Gabungan Mantap untuk memberi manfaat kesihatan kepada semua manusia di dunia ini. Itulah sebab kenapa Jue sentiasa konsisten guna Vivix walaupun belum mendapat penyakit, ia bertujuan untuk melindungi diri kita daripada kanser dan pelbagai penyakit merbahaya yang lain, bukan itu sahaja ia boleh menyembuh dan mengurangkan juga bagi yang betul-betul minum dengan konsisten. Di awal permulaan bagi mereka yang mempunyai penyakit memang terdapat healing krisis tp itu hanya bersifat sementara. Jiwa harus kental untuk melawan penyakit tau, jangan kerana ada helaing crisis terus kondem produk ini bahaya. Sama sekali tidak kerana ia sangat selamat, semulajadi dan terbukti berkesan.

Sekian saje untuk entri kali ini.

Assalamualaikum

Whatsapp untuk pertanyaan 019-9895564
Beli 2 botol anda akan dapat percuma keahlian untuk seumur Hidup!

No comments:

Post a Comment