"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 11 September 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger!

First time ikuti Segmen Ben Ashaari iaitu Impian Ku, Seorang Blogger!Nampak menarik so join le apa lagi kan. Kalau korang nak join sekali pun boleh klik je kat gambar ni dan ikut arahan yang ditetapkan.

 klik gambar untuk join segmen
Klik gambar untuk join segmen
Ok ni serba sedikit maklumat mengenai jue atau nama sebenar Junaida Watie, seorang mama kepada 2 puteri comel, seorang WAHM yang baru berjinak-jinak dalam dunia blogger.Jue berasal dari Pahang, dan sekarang tinggal di Kajang dengan keluarga.

Kelebihan blog jue yang selalu jue terapkan adalah mengenai kesihatan dalam menjaga kecantikan dan kelangsingan badan. Terdapat juga petua-petua atau tips yang jue letakkan dalam blog agar dapat dikongsi bersama semua pembaca yang obses untuk cantik dan langsing. Tujuannya adalah untuk memastikan bahawa setiap produk cantik atau kurus yang diambil adalah yang selamat dan berkesan.

Kalau pasal impian setelah bergelar blogger ni, banyak lagi belum tercapai tetapi inshaAllah akan tercapai iaitu ingin menjadi seorang WAHM yang Berjaya Dunia Akhirat. Berjaya mendidik anak dan berjaya dalam perniagaan. Dan atas niat kerana Allah. Amin, Doakan jue berjaya dan jue juga sentiasa mendoakan semua muslim dan muslimah berpegang ke jalan Allah walau apa bidang yang kita buat.

Alhamdulillah siap entri

Mama yang caring 










6 comments:

  1. As-Salam.
    Kesihatan adalah perkara asas zaman kini yang sgt penting. Untung blogger yang tulis bab kesihatan ni, kalau kena cara memang boleh jana income online menerusi blog hanya tulis bab kesihatan je.

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam..
    Yup inshaAllah yang penting usaha berterusan. tkasih.

    ReplyDelete
  3. Salam ukhwah fillah
    Ade singgah melawat...

    http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  4. Salam Ukhwah, terima kasih dan semoga alin pun sukses juga :)

    ReplyDelete