"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 5 September 2014

Set Kurus Shaklee ( Shape-up Shaklee)

Apa Shape-Up Shaklee ni? Biasa orang selalu sebut set basic kurus Shaklee Alfafa dan Lecithin jer. Shape-Up Shaklee terdiri daripada Cinch Shake Mix, Cinch Tea Mix, Herblax dan Lecithin.

Cukup komponen untuk kurus dah tu. Sebab apa jue cadangkan set ni? Kerana Cinch Shake Mix adalah sumber Protein tanpa lemak yang kita perlukan untuk meningkatkan metabolisme badan. Tulah sebabnya mengapa dengan konsistennya minum cinch shake ni inshaAllah berat badan akan turun. Untuk kurus, kita tidak boleh membiarkan perut kita kosong, Mestilah dipenuhi dengan protein agar dapat membanti kalori-kalori diambil itu terbakar. Meh nak cite sikit apa lah faedahnya jika kita minum cinch shake mix ni setiap hari.

Cinch Shake Mix
Setiap kali kita minum cinch, kita akan dapat 24gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut(disarankan diambil bersama-sama 1sudu ESP). Ini penting kerana protin digunakan untuk membina otot, dan ototlah menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. Cth makanan yg kaya proteinadalah kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam. 


Minum Cinch Shake Mix setiap hari untuk Langsing
Makanan yang kaya dengan protin ini juga boleh membantu kita menahan kelaparan, yang mana boleh mengurangkan jumlah pengambilan makanan anatara waktu makan. Tidak lupa juga kepada Leucine yang merupakan nutrisi penting dalam Cinch untuk keperluan tubuh kita. Dalam percubaa awal, saintis Shaklee menguji formula proprietari yang dipertingkatkan dengan luecine


CINCH ENERGY TEA MIX

-Tingkatkan Energy dan Metabolisme dengan Teh Hijau Shaklee ini

Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. Mata akan terus segar dan cerah selepas minumcinch tea mix ni.


Manfaatnya:-
Cinch Tea Mix Memang Power..Macam tongkat Ali memberi tenaga yang segera:)
  • Rangsangan tenaga secara semula jadi dan selamat
  • Sedap diminum, sama ada panas atau sejuk
  • Alternatif terbaik kepada snek manis dan kopi
  • Cepat bertindak untuk meningkatkan tenaga
  • Bungkusan berbentuk ‘stick’ yang mudah bagi setiap sajian
Lecithin

Kalau nak kurus lecithin memanglah sangat popular di farmasi, tapi sebelum beli di farmasi cuba cek label dan kandungannya. Adakah ia sama dengan Shaklee?
Haa lecithin Shaklee ni diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO. Setiap kapsul mempunyai 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. 

Nak Maintain Kurus? Pastikan ambil Lecithin yer

Manfaat:-

-Melindungi hati
-Menyerap vitamin yang larut lemak
-Pemecahan lemak dan kolestrol
-Pelangsingan- mengahalang obesiti
-Mencantikkan otot dan kulit
-Memperbaiki alergi
-Mempertingkatan daya ingatan dan mengurangkan stress
-Menghalang darah tinggi
-Memperbaiki prostat lelaki
-Meringankan sembelit

Herblax

Herblax ni yang jue paling suka. Dia selalu bantu jue ketika jue lama xbuang. huhu. Memang best giler lah amalkan herblax ni. Tapi pengambilannya juga terhad. Dalam seminggu bolehlah 2-3 kali ambil. Kalau ambil hari-hari takut usus bersih sangat sampai melecet hihi. Jadi kena kontrol amik juga tau.

Dalam Herblax ada 9jenis herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seeds, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Jom kita tengok apa fungsi-fungsi herba semulajadi yang terdapat dalam formulasi herb lax ni ye?:

  • Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pd usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.
  • Buckhorn bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.
  • Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.
  • Fennel seeds – Mengeluarkan toksin yangterkumpul akibat lebihan makanan danpengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalahsembelit dan kembung perut atau usus.
  • Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membanti proses pencernaan.
  • Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakansebagai antibiotic.
  • Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
  • Culver’s root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.
  • Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.
Mengelak Sembelit Dengan Berkesan

Apa keistimewaan Herb-Lax ni??

·         - Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
·         - Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
·         - Membantu masalah sembelit
·         - Mengempiskan perut
·         - Melawaskan pembuangan air besar.

Herb-Lax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.

Dah abis cerita pasal set Pelangsingan Shaklee..mesti ramai yang nak tau harga pulak kan?

Satu Set RM410.25
Tapi jangan risau jika korang dapatkan dari jue, harga terlajak murah jue akan bagi. Yang terbaik untuk anda sahaja.




whatsapp/sms 019-9895564
Junaida Watie
www.empayarmarlisha.com

~ Duta Langsing Dan Cantik ~




No comments:

Post a Comment