"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 4 September 2014

Kalau Nak Kuruskan Badan Amik Cinch Shake Bukan ESP.

Salam satu Malaysia

Dalam entri ni jue nak kongsikan apa rahsia kalau kita nak kurus dan maintainkan bentuk badan bila dah kurus. Caranya adalah dengan mengamalkan Cinch Shake Shaklee, bukan amik ESP. Ya, betul ada sesetengah yang mengamalkan ESP boleh kurus, tetapi ia menyebabkan kesan "yoyo effect" badan boleh turun atau naik semula. Tetapi jika minum cinch shake, ianya dah terbukti boleh menguruskan badan sebab memang dirumus khas untuk kurus oleh Shaklee.

SETIAP KALI MINUM CINCH SHAKE ANDA AKAN MENDAPAT 24GRAM PROTEIN, 24 JENIS VITAMIN DAN MINERAL PENTING DAN 6 GRAM SERAT LARUT (DICADANGKAN DIAMBIL DENGAN 1 SUDU ESP).

Cinch Shake ni merupakan komponen penting untuk kurus kerana ia membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya protein juga boleh menahan kelaparan, tiadak lupa juga Leucine yang ada dalam Cinch Shake ini yang ia merupakan nutrisi penting dalam cinch shake untuk keperluan tubuh kita.

Ok berbalik pada esp, sebab apa jue cakap macam tu, sebab ia diformulakan untuk memberi tenaga yang lebih lama. Ada sesetengah orang, bila amik ESP berasa kenyang dan menggantikan makan nasi dengan minum esp, atas sebab menggantikan meal tersebutlah seseorang itu boleh turunkan berat badan. 

Ada sesetengah orang lain pula, bila minum ESP tetap berasa lapar,sebab apa? sebabnya ianya mengandungi Branch-Chain Acid Amino, yang ni kalau korang tengok, ianya stimulate otot kita supaya rasa bertenaga, sebab itu bila kita ambil ESP, kita rasa cepat lapar, dan terasa nak makan banyak. 


MEMBEKALKAN TENAGA YAN BERPANJANGAN DENGAN KEBAIKAN PROTEIN BERKUALITI DARIPADA TUMBUHAN 


Namun begitu, ESP juga dah terbukti untuk bantu mereka nak kurus, tapi caranya seperti meal replacement, minum masa sarapan, atau waktu malam, jadi malam tu takyah makan benda berat sangat. Kalau yang minum esp macam tu barulah boleh kurus. Nampak tak bila kita guna cara yang betul untuk mencapai target untuk kurus dan mengkut cara yang betul, pasti kita boleh turun. Sebab tu ramai yang boleh slim dengan esp. Yang mana xslim dengan esp mesti diorang makan banyak lepas minum esp kan? haha sebab tu ramai yang nak salahkan produk tak nak salahkan diri sendiri. Aduhai banyak betul asbab nya. 

Kalau jue, set yang jue gunakan untuk kurus adalah Cinch Shake Mix perasa coklat, Lecithin, , Alfafa, Herblax, dan Cinch tea mix(dalam kandungan tu ada teh hijau shaklee).


Set yang direkomendasi Khas Untuk Langsing


Juga Set Langsing Yang dirumus Khas untuk langsing dari Shaklee
 
Jadi sebenarnya, ia mengikut keperluan masing-masing. Jika ingin kurus dan langsing yang kekal lama pilihlah Cinch Shake Mix, manakala tubuh badan anda sendiri dah ada metabolisme yang tinggi boleh juga memilih ESP. So, ia bergantung pada diri dan penerimaan badan kita juga. Harapan jue moga korang pandai memilih set kurus mana yang sesuai dan dinasihatkan anda agar mendapatkan daripada pengedar Shaklee yang betul-betul pandai guide korang. 

Sekian,

Junaida Watie I 019-9895564
Pengedar Shaklee yang obses untuk Cantik dan Kurus.


No comments:

Post a Comment