"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 4 September 2014

Saya Pengedar Shaklee di Selangor

As Salam

Buat pembaca blog jue yang dihormati, terima kasih kerana sudi menjengah blog yang serba sederhana dari jue ni. Di sini memaklumkan bahawa Jue adalah Pengedar Shaklee di Selangor, Malaysia. Bagi area Kajang, Semenyih dan Bangi penghantaran percuma sebab jue sendiri duduk di Kajang. Kira dekatlah nak hantar barang. Buat pengetahuan semua setiap entri berkenaan produk dalam web jue ni semua jue dah study danbelajar dengan leader-leader jue cara untuk memberi panduan penggunaan produk Vitamin semulajadi no 1 ni. Juga jue belajar dari pakar-pakar nutrisi Shaklee. Jika diberi kesempatan, jue akan menghadiri kelas nutrisi Shaklee untuk memperkukuhkan ilmu berkenaan produk kesihatan Shaklee ini.

Walaupun semalam bergegar jap FB jue (hehe) dek kerana semua orang duk kisah dan gosip pasal biskut Marie. Haa xmau komenlah lebih-lebih. Tak kisahlah orang nak cakap ape, yang penting pintu hati dan jiwa jue ni memang dah tegar dengan produk Shaklee.

Kenapa jue masih tetap suka dengan produk Shaklee ni, pertama sebab jue suka mealshakes. Mealshakes lah satu-satunya produk yang telah berjaya menyelesaikan masalah sembelit anak jue yang kronik. Boleh klik entri jue yang tu kalau nak tau kenapa jue terlampaulah bersyukurnya dapat berjumpa suplemen mealshakes ni. Alhamdulillah dengan izinNya jua anak jue sekarang tiada lagi masalah sembelit, malah makin sihat, kalau demam pun cepat sembuh. Bukankah jika sesuatu produk itu jika diguna dapat membantu menyelesaikan masalah kesihatan seseorang ia akan dapat pahala jika kita berkongsi bersama-sama kebaikannya. Walaupun tu produk AS, tetapi ia halal, selamat, semulajadi dan berkesan.

Si Jantung Hatiku : Wajah Ceria Penggemar Mealshakes
Perkara kedua yang menyebabkan jue seronok sangat dengan produk Shaklee adalah kerana suplemen menyusunya. Disebabkan anak sulung jue dah selesai masalah sembelit, jue pun rasa tergerak hati untuk mencuba set menyusu Shaklee pula. Masa tu xberapa yakin sangat pun memandangkan anak first memang xmenyusu badan sangat pun sebab jue masa tu cepat giveup bila susu badan mula kering dan tak ada usaha langsung untuk makan suplemen untuk melancarkan penyusuan.

Amazingnya, dengan hanya mengamalkan esp dan alfafa, alhamdulillah anak kedua still lagi menyusu badan walaupun umurnya dah dekat 2 tahun. Selain esp dan alfafa jue juga ambil trial set menyusu. Masa tu xfaham sangat keperluan vitamin dalam badan, just makan je. Siapa sangka kan, berkat tekad yang jue telah terapkan dalam jiwa untuk menyusu anak kedua tercapai. Ni semua gara-gara sedih sangat xdapat bagi susu badan sepenuhnya kat anak pertama tu. Insha Allah untuk anak ke -3 jue memang merangcang untuk menggunakan set hamil, berpantang dan menyusu sepenuhnya nanti. Mana tau anak keluar comel dan lagi gebu (hihi) inshaAlah.

Apa yang membuat jue rasa bertambah-tambah suka, bila dah abis pantang anak kedua, ramai pulak yang tegur jue makin slim dan makin gebu. Xsedar pun sebenarnya sebab bukan itu tujuan utama makan suplemen shaklee, hanya semata-mata nak capai impian memberi susu ibu sepenuhnya pada anak kedua jue ni. Xsangka pulak bonus lain yang datang. Hihi jue memang suke sangatlah. Sejak terus excited dengan semua produk Shaklee haha. 

Sekarang ni memang jue amalkan set pelangsingan dan kecantikan dari Shaklee sahaja. Tak da campur-campur ye sebab jue percaya produk semulajadi tiada bahan kimia mampu memberikan kesihatan dalam juga kepada pengguna. Haishhh panjang benor citer kali ni. Xsedar dah nak kul 5. Dah sampai masa untuk jemput si jantung hati balik umah. Bersiaran lagi kita di lain hari yer..daaaa

#ShakleeEffect
#Shaklee2u



Assalamualaikum
Junaida Watie : FB
Whatsapp : 01998955643
Duta Langsing dan Cantik Anda :)




No comments:

Post a Comment