"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 1 October 2014

Promo Shaklee Oktober 2014

Ni yang seronoknya jadi distributor Shaklee, akhir bulan sibuk nak berclosing, tengah bulan sibuka dan meriah update status dapat bonus. Awal bulan pula sibuk buat planning perniagaan dan nak tau apa promo terbaru dari Shaklee. Sebelum masuk Shaklee memang promo ape benda pun tak tahu. Dah masuk memang meriha suasana menjadi distributor Shaklee. Xpernah rasa boring dan give up, walaupun kadang2 tak dinafikan rasa malas, letih, boring dan give up jue akan pastikan ia tak bersarang lama. Jue akan pastikan ju bangkit dari segala kemalasan dan sikap-sikap negatif itu.

Okeh kita berbalik pada Promo Shaklee Bulan ini, jue percaya ramai yang sukakannya suplemen ini. Termasuklah jue sendiri. Sebab suplemen tu suplemen yang first sekali jue guna, suplemen tu jugalah yang membuatkan jue jatuh cinta terus dengan Shaklee. Yeaay xlain xbukan ESP Shaklee lah Promonya.

Jom Kita Beli ESP dengan Penjimatan Yang Berganda Ini!

Beli ESP 6 Percuma 1 Tong Esp Bernilai RM150!
Beli 6 Tong Dapat Percuma Keahlian Shaklee Juga yang Bernilai RM65!
Cash Back sebanyak rm36 pada bulan seterusnya.

Wah boleh gila bayang kalau selalu ada Promo macam ni, Macam2 nak buat dengan esp, masker, minum, aiskrim, desert, kek pun boleh. Yang penting rasa soyanya yang sangat asli dan tulen kerana tiada GMO.

Total Penjimatan Aje Dah RM251!


ESP antara Hot Item Yang Terlarisss dalam Shaklee
Antara set-set yang ada gabungan ESP adalah :

1. Set Bajet Menyusu
2. Set Kecantikan Basic
3. Set Kurus Eksklusif
4. Set Kehamilan
5. Set Gastrik
6. Set Anemia
7. Set Kesihatan Jantung
8. Set Masalah Kekejangan
9. Set Kurus Ibu Menyusu
10. Set Mighty 3 Gems
11. Set Familly Wellness
12. Set Anti Aging
13. Set Digestive Health
14. Set Ibu Menyusu Optimum 

Oleh itu, janganlah lupa para penggemar haruman ESP Shaklee. Merupakan sejenis makanan berasaskan sumber protein pertama yang dicipta sejak awal 1970an oleh Dr. Forest Shaklee. Susu yang diproses secara teliti dan mengekalkan kualiti dengan menggunakan kaedah memproses pada suhu yang rendah. Atau kata lain ia Bebas GMO. Tidak diubah genetiknya tau. kekal zatnya itu.

Sekian sahaja info mengenai Promo Hebat Buat Julung Kedua dalam tahun ini.
Sebab apa Banyak Kali yer,, mungkin sebab ramai yang amat memerlukan ESP ini jadi Shaklee dengan baik hatinya beri Promo pada anda Semua. 

Nak Harga Lagi Murah? 
Silalah whatsapp/sms/pm 019-9895564







No comments:

Post a Comment