"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 6 October 2014

Jadual Cuti 2015 Malaysia

Kepada sesiapa yang ingin merancang percutian untuk melancong, buat kenduri kahwin, cuti-cuti Malaysia, bolehlah kita rujuk dalam jadual cuti untuk 2015 punya. Untuk merancang percutian perkara utama yang diperlukan adalah kalendar tahunan bagi mengetahui cuti umum di Malaysia.

Kalendar dan Cuti Tahun 2015
                
Warna                                                 Petunjuk


Kuning                                               Cuti Umum Malaysia
Pink                                                    Cuti Mengikut Negeri


Sumber Rujukan : Informasi-su-Semasa-Hiburan-Sukan-Pendidikan

Jadi, pada mereka yang ingin merancang percutian bolehlah bermula sekarang. Boleh rujuk jadual ini ye sebagaii sumber rujukan anda :)

Ikhlas dari saya,

FB : Junaida Watie
Fanpage : Marlisha Health N Beauty
Instagram : Duta Langsing dan Kurus


No comments:

Post a Comment