"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 15 October 2014

Kesan Mengamalkan Mealshakes

Apakah kesan dari pengambilan mealshakes?

Ramai ibu-ibu memberi anak mereka mealshakes, adakah ia memberi kesan yang positif atau sebaliknya. Setakat jue mengenali mealshakes, belum pernah lagi seseorang yang mengamalkan mealshakes mendapat kesan buruk, malah bertambah-tambah baik adala. Setakat ni banyak yang memberi impak yang positif terutama kepada anak-anak mereka.

Mealshakes merupakan sumber multivitamin berbentuk serbuk yang dikeluarkan khas untuk mereka yang kekurangan vitamin, dan zat mineral harian yang diperlukan oleh tubuh.

Mealshakes sesuai dijadikan sebagai sarapan yang amat berkhasiat untuk anak-anak dan seisi keluarga.

Kesan-kesan pengambilan Mealshakes :
  • Sembelit dapat di atasi kerana mealshakes kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.(proses detox lancar)
  • Masalah ekzema bertambah baik kerana ia mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi kulit yang lebih cantik.
  • Antibodi bertambah kuat. Mealshakes mengandungi yang kuat kerana terdapat vitamin A,C,E, zink dan silenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Pembelajaran lebih fokus, Mengambil minuman berkhasiat pada pagi hari boleh meningkatkan tahap tumpuan anak-anak  dan kurang mengantuk kerana mendapat tenaga dari mealshakes yang kaya protein dan kalsium.
  • Apabila anak demam, ia tidak memerlukan masa yang lama untuk kembali pulih, dengan amalkan mealshakes demam mudah kebah kerana ia membantu meningkatkan imunisasi badan.
  • Selera makan bertambah - anak-anak menjadi aktif dan otaknya juga bekerja bila mendapat nutrisi yang lengkap. Jadi ia membuatkan anak-anak semakin berselera untuk makan.
Testimoni-testimoni pengguna Mealshakes :

Mealshakes Mengurangkan Sembelit


Mealshakes meningkatkan selera makan

Mealshakes menyebabkan anak-anak jarang selsema dan batuk

Mempercepatkan proses pulih dari demam

Meningkatkan selera makan

Baik untuk selsema

Tingkatkan selera makan dengan mealshakes

selsema kurang 

Selsema kurang dengan mealshakes

Berat naik selepas amalkan mealshakes


Hasil yang memuaskan hati

Masalah Ekzema juga berkurang

Jadi, sekiranya anda tergolong dalam golongan yang mengalami masalah anak kerap demam, sembelit, ekzema, asthma, kurang selera makan, kurang fokus belajar, kerap selsema da batuk jangan ragu-ragu untuk mengambil mealshakes. Kerana kesihatan anak-anak dan kita semua lebih bernilai dari segalanya. Jangan biarkan sakit itu melarat tanpa sebarang ikhtiar untuk kembali sihat. Dengan mealshakes inshaAllah dapat membantu.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan pertanyaan percuma :









No comments:

Post a Comment