"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 3 October 2014

Keahlian Shaklee secara percuma

Sedia maklum bulan ini ada dua promosi iaitu Belian ESP 6 + 1 percuma dan Belian Mealshakes 3 + 1 percuma. Peluang untuk dapat keahlian Shaklee secara percuma sangat Besar!
 
Sebab apa saya kata peluang sangat besar, sebab dengan pembelian 6 canister ESP Shaklee anda bukan sahaja dapat percuma 1 lagi Canister malah akan dapat Free membership sebanyak RM65 + RM10 (postage), Free cash back sebanyak RM36 pada bulan seterusnya, dan istimewanya dengan membeli banyak anda xrugi kerana ia cukup untuk bekalan sehingga setahun kerana tarikh expired nya masih  lama lagi iaitu expired pada Januari 2016.
 
Beli 6 can ESP dan dapatkan Keahlian Percuma!

Ok itu untuk keahlian percuma dengan pembelian 1 set promosi ESP Shaklee. Bagaimana jika anda ingin menyertai Shaklee dengan kaedah berbayar. Mungkin anda seorang yang tengah tercari-cari cara untuk meningkatkan pendapatan isirumah anda. Dah ramai pun surirumah tangga yang Berjaya dalam Shaklee. Xperlu nak fikir panjang sangat sebab Yuran Keahlian bukannya mahal, hanya RM65 untuk seumur hidup. Berbanding anda membuka kedai yang memerlukan kos tinggi berpuluh-puluh ribu kan, jadi ahli Shaklee anda dah boleh memulakan langkah perniaagaan anda.

Walaubagaimanapun jika anda memang tegar memakan Shaklee tetapi tidak mahu berbisnes pun tidak mengapa, kerana dengan menjadi ahli anda boleh dapatkan harga produk pada harga yang lebih murah berbanding harga pasaran yang tinggi.

Sekiranya anda cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau melakukan pembelian.
 
Dipendekkan cerita jom kita baca apa kelebihan sekiranya anda menjadi ahli Pengedar Shaklee.
  1. Dapat Membeli harga yang Jauh Lebih Murah dari Harga Pasaran
  2. Jika membeli lebih dari 150uv, anda layak mendapat bonus tunai pada bulan seterusnya.
  3. Keahlian seumur hidup, tidak perlu kekalkan uv tertentu untuk kekal jadi ahli.
  4. Dapat info-info produk percuma yang terkandung dalam beg memberkit.
Bagi yang berminat untuk menjadi ahli pengedar Shaklee yang aktif, anda akan mendapat pelbagai faedah yang ditawarkan antaranya adalah:
  1. Dapat Keuntungan Runcit bagi setiap produk yang dijual.
  2. Berpeluang mempelajari Teknik Marketing yang Hebat dari Leader-Leader yang Berjaya dalam Shaklee
  3. Berada dalam kelompok Jutawan Shaklee PM MamaCery.
  4. Ganjaran 3C iaitu Cash, Car, dan Convention dari Shaklee.
  • Cash : bonus setiap bulan untuk jualan 150uv ke atas
  • Car : insentif subsidi untuk pembayaran/pembelian kereta setiap bulan.
  • Convention : Peluang umrah/percutian yang ditaja sepenuh nya oleh Shaklee
Seronok kan menjadi sebahagian daripada keluarga Shaklee sambil-sambil menjaga kesihatan dengan suplemen Shaklee sambil-sambil menjana pendapatan bersama Shaklee. Kebanyakan yang Berjaya dalam Shaklee adalah mereka yang telah merasai perubahan yang baik dalam tahap kesihatan mereka. Malah ade di antara mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang agak kronik telah sembuh dengan suplemen Shaklee. Disebabkan factor itulah yang mendorong pengedar-pengedar Shaklee untuk berkongsikan lebih banyak lagi kebaikan-kebaikan produk Shaklee dalam membantu semua orang untuk lebih sihat.

Jadi sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli samada secara percuma atau berbayar anda bolehlah menghubungi saya Junaida Watie (Pengedar Sah Shaklee) di seluruh Malaysia terutama di Kajang untuk urusan pendaftaran ahli. Konsultan yang saya sediakan adalah pecuma untuk anda semua.

Hubungi;

FB Junaida Watie
Fanpage Marlisha Health N Beauty
Instagram Duta Langsing Dan Cantik
Whatsapp/sms 019-9895564




No comments:

Post a Comment