"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 27 October 2014

Testimoni Shaklee Ostematrix.

Hari ni nak share beberapa pengguna ostmatrix yang telah berjaya berkesan setelah menggunakan kalsium shaklee ini. 

Untuk makluman semua saya juga pengguna tegar Ostematrix. Rasanya xdelah sesedap nasi lemak hihi..alah biasalah dah nama pun pil kalsium dah tentu rasa susu berbentuk tablet kan. So nak sihat kita telan jelah. Biasa jue amik 4biji sebelum tidur, bila bangun dari tidur automatik rasa nak melabur hehe. Rasa bestla bila bangun pagi lebih mudah dan bila dah membuang tu rasa perut selesa sangatlah. Pendek kata memang bestlah makan oste ni. Xperlu dah nak minum susu 4-8 gelas sehari untuk mendapat kalsium yang cukup. Jadi jomla kita jenguk apa kata pengguna-pengguna yang lain.

Testimoni Ostematrix

Testimoni sakit sendi dan tulang bersama tablet AJHT

Testimoni untuk ibu menyusu

Kurangkan  migrain

Hilang lenguh time Period

Baik untuk gigi yang kuat

Ibu Hamil sangat perlu kalsium 

Baik untuk sakit atasi gout juga


Ibu Hamil semakin aktif dengan ostematrix

Baik untuk melegakan cirit birit

Testimoni kesihatan gigi bertambah baik

Ohsem..rahim cepat kecut


testimoni sakit sendi

Seronok kan tengok pengguna ini berpuas hati dengan keberkesanan Ostematrix. Korang pun cubalah. Harga xmahal mana jika dibangding dengan khasiat yang banyak kita dapat. Jadi sesiapa yang nak dapatkan nya boleh hubungi saya ye.

Junaida Watie 019-9895564
My Instagram



No comments:

Post a Comment