"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 29 October 2014

Lagi 2 Hari Promo Nak Habis!

Apa yang lagi 2 hari nak habis tu? Hehe dah tentu lah promo ESP Shaklee dan Mealshakes. Rugi-rugi jika ada antara anda yang minum esp tetapi xgrab masa ESP Shaklee tengah promo sebab anda boleh jimat beratus2 tau penjimatan. Bagi parents yang memang selalu bagi anak mealshakes masa nilah nak grab promo, lagi jimat sebab beli 6 dapat percuma 2! Wei ruginya xgrab 6, grab 3 pun dapat percuma 1.

Alahai jangan lupa ye belanja anak multivitamin kesihatan tu. Memangla sangat2 baik untuk diorang, orang dewasa pun boleh minum sebab ia multivitamin. Untuk warga emas lagilah sesuai, semakin berumur semakin banyak kehilangan zat dan vitamin kan? so sangatlah baik bagi kepada warga emas untuk kesihatan mereka. 

PROMO BERKEMBAR HAN



BAGUSNYA GIRL NI HIHI COMELS

MEALSHAKES MEMANG TERBAIK!


Gambar-gambar semua ilham dari group SID saya yang amat kreatif. Sebab terlampau menarik jue nak letak dalam ni buat tatapan anda semua.


Ok Jangan Lupa Tau Grab Susu esp dan Mealshakes. 

No comments:

Post a Comment