"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 14 October 2014

Sarapan Mudah dan Berkhasiat Setiap Hari

Seronok kan kalau kita tengok anak-anak kita gembira sebelum memulakan aktiviti harian mereka. Berilah mealshakes agar mereka ini mendapat imunisasi yang tinggi setiap hari.
Mama mana yang tidak gembira apabila dapat melihat anak-anak sentiasa sihat, cergas dan aktif melakukakn aktiviti harian mereka kan.

Kesian sangat kat anak-anak bila mereka sering sakit, demam, asma, selsema dan kurang selera makan. Lagi-lagi jika anak-anak mengalami masalah sembelit, sehingga najis berdarah. Jangan dibiar berlanjutan ye para-para mama sekalian, takut boleh menyebabkan ia lagi merbahaya dan menyumbang kepada jangkitan kuman.

Apa salahnya semua mama-mama berikan suplemen kesihatan pada si manja anda, mana tau ia boleh membantu anak-anak anda kembali sihat dan ceria. Bukan mahal pun, nak pula bulan ni promo boleh dapat harga yang lagi rendah dari biasa. 

Kenapalah beria sangat jue suruh korang bagi anak mealshakes ni ye? sebab jue juga seorang mama, faham masalah-masalah yang selalu mama/mummy/ibu/ummi semua, bila anak sakit mamalah orang pertama yang paling risau kan? Bila anak alami masalah kesihatan mamalah juga yang risau, bila anak xda selera makan pun, mama jugalah yang risau. Jadi apa kata kita sama-sama menyelesaikan masalah mama-mama sekalian dengan memberi mealshakes. 

Kenapa mealshakes? Alkisahnya bukan jue seorang je yang dah bagi mealshakes kat si manja jue, malahan dah ramai mama2 di luar sana yang dah bagi. Mereka hepi dan lega masalah kesihatan anak-anak mereka kembali normal setelah konsisten berikan anak mealshakes, malah anak dah sihat pun kena konsisten juga beri mealshakes kerana mealshakes adalah suplemen yang mengandungi multivitamin yang tinggi yang menjadi keperluan harian setiap anak-anak.

Jue sendiri ada pengalaman dalam memberi mealshakes, jue beri sebab anak sering sembelit, bukan sembelit biasa tetapi sembelit sehingga mengeluarkan darah akibat luka. Sangat kesian, rasa kesal pun ada sebab xberi mealshakes awal-awal. Yelah dulu mealshakes pun jue xkenal lagi, masa tu anak sembelit, kurang selera makan, boleh klik sini untuk baca selanjutnya mengenai kisah sembelit kronik anak  jue. Semoga anda terinspirasi untuk memberikan si manja anda dengan mealshakes secepatnya.


Ceriakan Anak anda dengan mealshakes ya :)

Apa sebenarnya mealshakes tu, kenapa semua mama yang ada anak-anak kecil kena beri mealshakes..info di sini


Jadi semuanya terletak pada tangan si mama, jika selesa dengan keadaan anak yang sering mengalami masalah kesihatan, terpulanglah. Jika mama kesian dan rasa bertanggungjawap untuk memberi kesihatan pada naka-anak maka dapatkanlah mealshakes dengan pengedar sah shaklee yang hanya memberikan khidmat  nasihat dan panduan memberi mealshakes pada anak-anak anda. jika nak harga istimewa boleh dapatkan daripada saya ye.






No comments:

Post a Comment