"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 23 October 2014

Lactabumin Membantu Tumbesaran Anak-Anak


Tahukah anda untuk membantu tumbesaran anak-anak kecil, ibu dan bapa perlu memberi susu yang mengandungi Lactabumin. Kenapa ye kena ada Lactabumin

Lactabumin biasanya dirumus dalam susu formula kanak-kanak kerana ia sangat membantu kanak-kanak membesar dengan sihat dan pintar.


Sebabnya lactabumin itu merupakan protein yang dihasilkan oleh 8 komponen protein. Ia juga merupakan protein premier dalam susu ibu dan yang kedua melimpah dalam susu lembu. Turut hadir dalam protein ini adalah asid amino cystene. Kompaun ini berfungsi untuk meningkatkansistem imun. 


Kelebihan Lactabumin adalah untuk membantu kanak-kanak yang kurang selera makan menambahkan seleranya serta meningkatkan berat dan perkembangan normal anak anda. Selain itu, ia juga membantu bayi yang dilahirkan pra-matang supaya pertumbuhannya berkembang dengan pesat. 

Tahukah anda dalam Mealshakes mengandungi Lactabumin? No wonder la banyak testimoni kanak-kanak selepas minum mealshakes bertambah selera makan. 

Menambah selera makan sengan mealshakes

Mealshakes Terbaik

Banyak membantu ibu-ibu pikat hati si kecil untuk berselera makan
Boleh tengok banyak lagi testimoni mealshakes di sini_____

Apa yang paling istimewa dan penting Mealshakes merupakan multivitamin yang sihat dan selamat untuk diminum oleh anak-anak anda.


DAPATKAN MEALSHAKES SEMENTARA TENGAH PROMO HEBAT BULAN INI.
BELI 3 DAPAT PERCUMA 1
BELI 6 PERCUMA 2
BELI 1 DAPAT 1

HUBUNGI:
SHAKLEE ID 930073


Kisah Anakku Yang Menyayat Hati 

No comments:

Post a Comment